Una alcaldessa del PP demana perdó pel “defecte” de tenir com a llengua materna el valencià

Durant la seva intervenció fa uns dies en un gran acte de proclamació dels candidats locals del PP al País Valencià. – Viernes.11 de marzo de 2011 – 71 visitas – 1 comentario(s)

Abajo, traducción al castellano.


“En primer lloc us demano disculpes per si en algun moment em passo al valencià. És la meva llengua materna i tinc aquest defecte. Si ho faig em perdoneu. Em perdoneu, m’aviseu i passaré ràpidament al castellà. Però, no me n’adono, de debò.” Aquestes paraules les va dir l’alcaldessa de Torrent, Maria José Català, durant la seva intervenció fa uns dies en un gran acte de proclamació dels candidats locals del PP al País Valencià. Un moment abans, l’alcalde de Vila-real, Juan José Rubert, havia estat esbroncat quan va iniciar el seu discurs en valencià. “En castellano, en castellano”, van cridar els assistents. Rubert, acovardit, es va passar al castellà.

Aquesta entrada ha esta publicada en COSES DE LA DRETA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari