ESTIC FLIPANT

Ja
ho se, no son hores, pero he de dir-ho. Imagineu-vos la situació. La
meua xica, veient la tele, jo fent les meues cosetes amb l’ordinador…
i qué apareix a la puta tele? Un tal Amedo, entrevistat. Sense
paraules, estic flipant.

Condemnat a 108 anys en 1991… ja han passat? Com pasa el temps!!!! Ah! I no acaba d’eixir, ja ho se… va eixir a l’any 2000, i havia passat la meitat del temps en règim obert. Un llibre a 2006… entrevistat a la tele…

No vaig a escriure més, que em tanquen l’espai segur. M’he possat de molt mala llet, i es divendres.

Feliç cap de setmana.

Aquesta entrada ha esta publicada en REFLEXIONES. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a ESTIC FLIPANT

  1. Isard ha dit:

    Jo ara mateix acabo d’apagar la tele pel mateix…., em sembla que vomitaré el sopar. Et sembla que vomitem junts, company?

  2. Amàlia ha dit:

    Increible, totalment increible !!! ja posats podríen entrevistar i pagar un bon grapat de diners a uns cuants que no direm noms per no buscar mes merder, pero que son exactament el mateix que ell. jo també estic flipant…

  3. Isard ha dit:

    Així i tot, no sé de qué ens escandalitzem… Amedo es un patriota!! Si la majoria de gent està contra ell no es per la seva crueltat (us heu fixat en els seus ulls??), sino perque era un corrupte i no va fer el que va fer per ideals, sino per diners…, robant tot el que va poder. És a dir, la gent el condemna per lladre, no per assassí… Així anem!

  4. Amàlia ha dit:

    Per assassí li donen medalles i el porten als programes de la tele pagant-li tots els calers que vulgui. Jo he sentit alguna persona en un altre moment dient que aquest home era tot un patriota, estic segura que algú, en qualsevol lloc, sortirà per defensar-lo. Aquest es l’Estat de Dret espanyol, aquesta es la democràcia que tenim i aquests son els jutges que ens han tocat. Si Alakant… per ell ja han passat 108 anys, pero ja fà molt de temps que es veu que han passat.

  5. Alacant ha dit:

    Afortunadamente, la meua xica l’ha apagat. Pero jo ja havía vomitat tot lo que em vaig menjar tota la setmana.Una vergonya, puta tele.Bona nit, amics. Si no fora per vosaltes, esclataría de la puta ràbia que sent moltes vegades.Una abraçada.

  6. Simone ha dit:

    No me estraña nada todo ésto que decís, porque yo como en tantas ocasiones sentí una impotencia,unos deseos de gritar, y gritar, para al final vomitar… Y esta gentuza anda suelta, y además le premian por aparecer en el programa con un buen motón de pasta…Pues eso… que viva ésta santa democracia. Besarkada haundi bat.

  7. Isard ha dit:

    Comprendo vuestra indignación, Simone y Alakant. Menudo gánster el individuo ese!! Y pensar que para muchos sigue siendo un héroe…, casi de la categoría del general Galindo. Uy! Ahora no sé si se dice "categoría" o calaña…. ?!?!Y lo verdaderamente intolerable es que esas televisiones den cobertura mediática a semejantes elementos. Y no se escandalice nadie. Qué hubiera sucedido en cambio si el entrevistado hubiese sido Ignacio de Juana Chaos? Una hecatombe!!!En fín, amigos, restableced la tripa que esta noche toca…. CASTANYADA!Salud y abrazos!

Deixa un comentari

